فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
1000 نقشه ویلایی
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
شاهکارهای ویلایی جهان – 1000 پلان ویلایی از معماران 1000 نقشه ویلایی - شاهکارهای ویلایی جهانمعروف دنیا – 100 تا 900 متری
مجموعه شاهکارهای ویلایی جهان شامل 1000 پلان ویلایی از معروف ترین معماران برگزیده جهان می¬باشدکه در یک دی وی دی جمع آوری شده است. مجموعه پلان های در چندین بخش مختلف و در اندازه های مختلف موجود میباشد که در آخر برنامه حتی چند پلان ویلایی بالای 1000 متر را ارائه کرده است. این نقشه ها شامل کلیه پلان ها، نما ها ، برش ها و سه بعدی تصاویر است.





در نرم افزار مجموعه ابتدا طرح سه بعدی زیبای آن به نمایش در می آید و بعداز انتخاب هر کدام از ویلا ها تمام مشخصات و همچنین پلان به صورت بزرگ امکان پرینت گرفتن کلیه پلانها همچنین

1000 نقشه ویلایی - شاهکارهای ویلایی جهان

شما می توانید پلان های ویلایی را در اتوکد و آرشیکد اجرا کنید نرم افزار به طوری طراحی شده است که شما میتوانید با انتخاب یکی از100 معمار معروف دنیا پلان های طراحی شده آن معمار را تماشا و هر کدام را که خواستید استفاده نمایید.
مجوز : 20398
فروشنده: هنر ایرانی
قیمت:6,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 1000 نقشه ویلایی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی