آموزش جامع اکشن اسکریپت 3 /اورجینال
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش جامع اکشن اسکریپت 3 /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
اکشن‌اسکریپت Action Script زبان برنامه نویسی برای فلش‌پلیر می‌باشد که تعامل با کاربر، پردازش و نگهداری اطلاعات و غیره را در زمان اجرا به عهده دارد. Action Script بر پایه ECMAScript است که معمولاً به صورت بایت کد توسط compiler درون فایل ذخیره گردیده و درrun-time توسط Action Script Virtual Machine ترجمه و اجرا می‌شود. Action Script مدل پیشرفته و قوی را از یک زبان برنامه نویس ارایه می‌کند که برای بسیاری از توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان با اندکی دانش ازobject-oriented programming آشنا و راحت خواهد بود .



Action script بر اساس جاوا اسکریپت ساخته شده و دارای objectsو classes هاست object ها انواع اطلاعات مانند صدا تصویر و متن و مقادیر عددی و... هستند که خود زیر گروه کلاس ها به شمار می روند، هر کدام از object ها خود دارای متد "method " و مشخصات "properties" مخصوص بخود هستند.

پنل اکشن با دو صورت کارایی normal و export محیط برنامه نویسی را برای کاربران حرفه ای و کاربران معمولی که چیزی از زبانهای برنامه نویسی نمی دانند آماده کرده است.
شماره مجوز 48-352474
فروشنده: شایان
قیمت:7,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش جامع اکشن اسکریپت 3 /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی