طرح تولید لانولین از ضایعات پشم گوسفندی ( طرح توجیهی )
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
طرح تولید لانولین از ضایعات پشم گوسفندی ( طرح توجیهی )
گروه محصول :خدمات >> اشتغال
مطالعات توجیهی مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. در این مطالعات از نگاه بازار، فنی و مالی و اقتصادی طرح مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمای ه گذ اران مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح تولید لانولین از ضایعات پشم گوسفندی ( طرح توجیهی )

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی تولید لانولین از ضایعات پشم گوسفندی می باشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس برر سی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیت های اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن س رمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند
فروشنده: نوین تحصیل
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید طرح تولید لانولین از ضایعات پشم گوسفندی ( طرح توجیهی ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی