آموزش زبان خارجی( Rosetta Stone Version 3.5 ( Level 1.2.3.4&5
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش زبان خارجی( Rosetta Stone Version 3.5 ( Level 1.2.3.4&5
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
آموزش زبان خارجی( Rosetta Stone Version 3.5 ( Level 1.2.3.4&5

950 ساعت آموزش ، همراه با راهنمای فارسی

روش رزتا استون چیست ؟

هیچ گونه فلش کارت،دیکشنری ویا تمرین برای حفظ کلمات نیاز ندارید .

این نرم افزار از ترکیب عکس ها ، متن و صدا بهره می جوید که با پیشرفت زبان آموزان سطح آموزش نیز بالاتر رفته و بدون استفاده از قاعده گرایی ، ترجمه و با حفظ کردن ، کلمات مخفف و گرامرهای کاربردی را می آموزد و به شما این امکان را میدهد تا درزبان جدید فکر کنید . همانند زمانی که بچه بودید و بادریافتن محیط اطراف صحبت کردن را به صورت غریزی یاد گرفتید . روش ما نیز چنینن محیطی را برای شما فراهم می آورد .

این روش ، روش غوطه وری پویا نامیده می شود . هدف آموختن زبان ها ی مختلف به شیوه ای که زبان مادری را فرا گرفته اید،می باشد . با احاطه کردن شما با کلمات ، عکس ها و صدای گوینده های بومی ، روش ما به شما اجازه می دهد تا به صورت طبیعی از کلمات و عبارت ها به جملات و مکالمه ها پیشرفت کنید .

سطوح

همه زبان ها به جز لاتین ، مجموعه کلمات وجملات یکسان با ترتیب یکسانی دارند .

در نسخه 3 از سه تا پنج سطح آموزشی موجود بوده ، لذا مطالبی که در زبان های مختلف پوشش داده می شود ، با یکدیگر متفاوت می باشد ، هر سطح به صورت جداگانه موجود است .

سطح 1 :

از چهار درس 1 تا 4 تشکیل شده ، در هر کدام سی دقیقه درس و پنج تا پانزده فعالیت موجود می باشد . این سطح که قراراست یک پایه ای از کلمات بنیادی وساختارهای زبانی اساسی درست کند .حدود 24 ساعت برای کامل کردن دوره پیشنهادی رزتااستون زمان نیاز دارد . با شروع ازکلمات ساده ای مانند دختر - پسر -مرد وزن .سپس یادگیری اعداد ، مقایسه ها ، صفات ، اسم ها، زمان آینده و گفتن ساعت ادامه می یابد . هر درس ازیک مکالمه 10 دقیقه ای به نام Milestone تشکیل شده است .

4 درس این سطح شامل : مبناهای زبان ،احوالپرسی و معرفی،کارومدرسه و خرید می باشد .

سطح 2 :

از چهار درس 5 تا 8 تشکیل شده که حدود 24 ساعت طول می کشد تا به شما گشتن اطراف خود را درحالی که کلمات و ساختارهای اساسی زبان از سطح یک را فرا می گیرید، آموزش دهد . قواعد بیشتری شامل زمان حال ، گذشته وساختار امری پوشش داده شده ، مباحثی شمال جهت ها ، نوشتن نامه ، کلمات محل کار، عذرخواهی ها ، حالات احساسی و انتقادکردن را نیز در بر می گیرد . همانند سطح 1،هردرس با یک Milestone ده دقیقه ای همراه می باشد .

4 درس این سطح شامل : مسافرت ، گذشته و آینده ، دوستان وزندگی اجتماعی و غذا خوردن وتعطیلات میباشد .

سطح 3 :

چهاردرس پایانی (9 تا 12) را دربرگرفته که به منظورکمک به ارتباط با دنیای اطراف و تقویت اصول زبان و مهارت های محاوره ای که در دوسطح پیشین فرا گرفتید. سطح سوم کلمات بیشتر و عمیق تر،شامل اصطلاحات گیاه شناسی ، اصطلاحات مربوط به آشپزخانه ،چگونگی شرح عقاید و نظرات خود با جزئیات و چگونگی صحبت در مورد سیاست ، مذهب و تجارت را به شما آموزش میدهد ، در اینجا نیز مانند دو سطح پیش ،هر درس شامل یک Milestone ده دقیقه ای بوده که در آن کاربر دریک مکالمه شبیه سازی شده شرکت میکند .

3درس این سطح شامل : خانه وسلامتی ، زندگی وجهان ، کارهای روزمره و مکان ها واتفاقات می باشد .

سطح 4 و 5 :

فعلا برای زبان های انگلیسی آمریکایی ، اسپانیایی آمریکای لاتین و آلمانی موجود می باشد .

این دوسطح ساختارهای جملات پیچیده تر ، زمان های دیگری از فعل ، افعال بی قاعده و کلمات بیشتری را آموزش میدهد ، بعضی تقویت ها در تمارین زبان شامل روش جدیدی برای تطبیق جملات وشناسایی ریشه و پایان اسم ها و افعال صورت گرفته است .

Audio Companion : در 9 ژئوئن 2008 به بازار عرضه شد و آنچه را که با استفاده از نرم افزار درکامپیوتر فرا گرفته اید ، تقویت می کئد که قابلیت جابجایی و اجرا برروی CD و یا MP3 Player را دارد .

شامل یک عدد دی وی دی
فروشنده: شهر خرید
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش زبان خارجی( Rosetta Stone Version 3.5 ( Level 1.2.3.4&5 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش اینترنتی زبان انگلیسی,سی دی آموزش زبان انگلیسی,موسسه آموزش زبان انگلیسی,فیلم آموزش زبان انگلیسی,آموزش آنلاین زبان انگلیسی,سایتهای آموزش زبان انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی راهنمایی,فراگیری زبان انگلیسی,آموزش ابتدایی زبان انگلیسی,دانلود رایگان زبان انگلیسی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی