خرید بازی Borderlands 2 برای XBOX 360
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
خرید بازی Borderlands 2 برای XBOX 360
گروه محصول :بازی سرگرمی >> حادثه ای
کد مجوز: 3329
(http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Borderlands&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88)
Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد.



این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.



شما می توانید دشمنان را با رنگ متفاوت ببینید و آن قسمت های بدنشان که امتیاز بیشتری به شما می دهند را هدف بگیرید. می توانید با اسلحه تک تیرانداز خود این قسمت ها را هدف بگیرید و یا با حمله ناگهانی شمشیر، امتیازات بیشتری بگیرید. اگر موفق به این کار شوید، خواهید دید که بقیه اعضای گروهتان چه حسادتی به این ضربه امتیازی شما خواهند کرد. قابلیت دیگر Zer0 بخشی است که Be Like Water نام دارد. در این قسمت هر چه با استفاده از شمشیر به دشمن حمله کنید، برای مدتی نیروی سلاح های گرم شما بیشتر می شود و هر چه با این سلاح ها شلیک کنید، نیروی شمشیر برای مدتی زیاد می شود. این موضوع باعث می شود که بازیکن دائم بین این دو بخش سوئیچ کند و دیوانه وار با گلوله ها و تیغه شمشیر خود برقصد. اگر به طور مثال دشمنی Shield قوی دارد. شما می توانید نمونه هولوگرافیک خود را به وسط مقر آن ها بفرستید و آن را منفجر کنید.
فروشنده: پروا
قیمت:4,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید خرید بازی Borderlands 2 برای XBOX 360 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی اینترنتی,دنیای بازی,خرید اینترنتی بازی,بازی انلاین فلش,بازی xbox,شعبده بازی,بازی فوتبال انلاین,دانلو بازی کامپیوتری,دانلود بازی جدید کامپیوتر,دانلود بازی های کامپیوتری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی