628 - تی شرت ویژه محرم - یا اباالفضل العباس
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
628 - تی شرت ویژه محرم - یا اباالفضل العباس
گروه محصول :پوشاک >> تیشرت و بلوز
برای اولین بار در کشور، جدیدترین تی شرت ویژه محرم الحرام با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور. خصوصیاتی همچون تنوع طرح ها، قیمتی استثنایی، چاپ تمام رنگ و به کارگیری بهترین پارچه موجود در کشور این تی شرت ها را از موارد مشابه متمایز نموده است. قابل استفاده برای آقایان و خانم ها.

یکی از دلایلی که جوانان این مرز و بوم، روی به تی شرت های وارداتی می آورند، این است که اولا طرح ایرانی خوبی در بازار پیدا نمی کنند و ثانیا این که به کیفیت این مدل البسه اطمینان کافی ندارند. سعی کرده ایم طرح هایی آماده کنیم که هم در عرصه کیفیت و هم در نوآوری حرفی برای گفتن داشته باشد.

همراه با چاپ طرح اختصاصی شما ... (حتی 1 عدد تی شرت)
فروشنده: جوان امروز
قیمت:23,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 628 - تی شرت ویژه محرم - یا اباالفضل العباس ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروشگاه انلاین,انواع تیشرت,تي شرت زنانه,خرید پستی تیشرت,خرید اینترنتی لباس پسرانه,تي شرت ايراني,تیشرت جدید,ایران تیشرت,خریدهای اینترنتی,فروش اینترنتی لباس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی