نرم افزار AutoCAD-نرم افزار اتوکد 2007-AutoCAD 2007
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
نرم افزار AutoCAD-نرم افزار اتوکد 2007-AutoCAD 2007
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
نرم افزار AutoCAD-نرم افزار اتوکد 2007-AutoCAD 2007
نرم افزار اتوکد 2007 Autocad یکی از نرم افزارهای مفید و پرکاربرد در زمینه رسم انواع نقشه هاست که مورد استفاده مهندسین و طراحان می باشد.نرم افزار اتوکد 2007 AutoCAD محصول شرکت معتبر و بزرگ AutoDesk می باشد.این شرکت با طراحی نرم افزاری نظیر اتوکد AutoCAD دنیای طراحی دو بعدی و سه بعدی را دچار تحول کرد.مهندسین،طراحان و دیگر کاربران این نرم افزار یا استفاده از نرم افزار اتوکد AutoCAD می توانند نقشه های دو بعدی را ترسیم کنند و در زمان کوتاهی آن را به شکل سه بعدی درآورند.امکان درج نام مواد و مصالح و تمامی گزینه های موجود در نقشه این امکان را می دهد تا از حداکثر جزئیات استفاده نمائید.
اتوکد معروفترین برنامه طراحی و ساخت پلانها و مدلهای دو بعدی و سه بعدی برای رشته های مهندسی در کامپیوتر است. رشته های عمران،مکانیک،معماری،برق و الکترونیک در سطح وسیعی از نرم افزار AutoCAD اتوکد استفاده میکنند.مسلما طراحان و معماران در مورد نرم افزار Autodesk AutoCAD اطلاعات خیلی بیشتری از مردم عادی دارند. نرم افزار اتوکد AutoCAD یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین ابزار طراحی کامپیوتری 2 بعدی و 3 بعدی در دنیا می باشد. شما با استفاده از نرم افزار اتوکد AutoCAD و امکانات بی شمار آن می توانید دنیای اطراف خود را طراحی کنید.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید. این محصول حاوی یک عدد CD می باشد.
فروشنده: پارس دکان
قیمت:2,400 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید نرم افزار AutoCAD-نرم افزار اتوکد 2007-AutoCAD 2007 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش اتوکد 2012,acad 2011,aotocad,easy cad,outo cad,auto cat 2012,aute cad,mechanical desktop,خرید آنلاین نرم افزار اتوکد,نرم افزار اتوکد 2008


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی