آموزش جامع اچ‌تی‌ام‌ال و سی اس اس/اورجینال
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش جامع اچ‌تی‌ام‌ال و سی اس اس/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
در طول حیات نسبتا کوتاه وب، تکنولوژی های مختلفی به منظور ایجاد صفحات اینترنتی معرفی شده اند. اما در این میان نمی توان از نقش مهم و اساسی HTML به عنوان شالوده و آغازگر وب که در عین سادگی در یادگیری از اهمیت فراوانی در خلق صفحات اینترنتی برخوردار است چشم پوشی کرد. در واقع تسلط بر تمامی مفاهیم و جنبه های این زبان نشانه گذاری برای یک طراح وب بسیار با اهمیت بوده و برای خلق صفحات اینترنتی زیبا و منطبق بر اصول از ملزومات ورود به عرصه طراحی وب است. فراگیری این قواعد شما را با بسیاری از ویژگی های این زبان پرطرفدار و دوست داشتنی آشنا خواهد کرد. زبان اکس‌اچ‌تی‌ام‌ال (XHTML) در واقع همان زبان اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) است ، اما به همراه رعایت دقیق تمامی قواعد و دستورات نحوی نزدیک‌تر به زبان اکس‌ام‌ال (XML) که موجبات افزایش اطمینان از عمل‌کرد صححیح سندها در شرایط پیچیده‌تر موجود در اینترنت امروزین را فراهم می‌سازد. XHTMLها، نوع‌های سندها و ماژول‌ها در حال حاضر و در آینده هستند که در واقع زیر مجموعه و گسترش یافته HTML4 است. این نوع اسناد بر پایه XML هستند و برای کار در ترکیب با عامل کاربر مبتنی بر XML طراحی شده‌اند.



CSS :

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد، یکی از زبان‌های برنامه نویسی وب می‌باشد که امروزه بدلیل راحتی کار با آن و قابلیت‌هاییی که نسبت به آ‏ء, دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر چه برای کد نویسی صفحات Web از Html استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلاتی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک Html می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.

با استفاده از CSS می توانیم چندین مولفه قالب بندی را یکباره تعیین و روی هر قسمت دلخواه از صفحه وب اعمال کنیم. برای مثال می توانیم خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص کنیم.

امروزه در برنامه نویسی های وب و کدنویسی برای طراحی وب سایت ها از زبان CSS استفاده فراوانی می شود. کاربرد این زبان به منظور ایجاد سادگی در امر کدنویسی، افزایش سرعت کار طراحی، قابلیت استفاده همزمان این کدها در چندین صفحه وب و ... می باشد.


شماره مجوز 65-54124445
فروشنده: شایان
قیمت:9,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش جامع اچ‌تی‌ام‌ال و سی اس اس/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی