مجموعه مستند پیچش زمان – Time Warp Orginal
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

مجموعه مستند پيچش زمان – Time Warp Orginal
گروه محصول :فيلم و سريال و کارتون >> فيلم مستند
مجموعه مستند Time Warp (پيچش زمان) يک برنامه ي علمي تلوزيوني مشهور است که توسط شبکه ي ديسکاوري توليد و پخش شده است. در اين مستند جذاب “جيف ليبرمن” دانشمند دانشگاه MIT به همراه يک متخصص فيلمبرداري با دوربين‌هاي سرعت بسيار بالا از پديده‌هاي جالب و منحصر به فرد فيلمبرداري مي کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسيار پايين پرده از راز پديده هايي که چشم انسان نمي تواند آنها را ببيند بر مي دارند.

همانطور که مي‌دانيد، چشم انسان تا ?? فريم (عکس) در ثانيه بيشتر نمي‌تواند ببيند، دوربين‌هاي معمولي نيز همينطور،اما دوربين Ultra High Speed که در اين مستند به کار رفته است مي‌تواند تا ?? هزار فريم در ثانيه ضبط کند، اين سرعت آنقدر زياد است که يک گلوله خارج شده از دهانه تفنگ را نيز مي‌تواند فيلمبرداري کند! اين مستند هم از جنبه علمي و هم از جنبه لذت بردن از دنياي اطراف، به هر صحنه‌اي با ديد اين دوربين نگاه کرده است! صحنه برخورد مشت يک بوکس‌کار به رقيب خود، صحنه افتادن يک قطره بر روي آب، صحنه برخورد گلوله با سيب و تخم مرغ، صحنه ترکيدن بادکنک و … و در کل، صحنه‌هايي که ما فقط لحظه‌اي آن را درک مي‌کنيم و تمام !





سرعت فيلمبرداري اين دوربين‌ها ? هزار فريم بر ثانيه است. اين مستند از سال ???? تا کنون در حال پخش است و دو فصل آن به طور کامل پخش شده است. پديده‌هاي جذابي همانند برخورد گلوگه با اجسام مختلف و يا تصادف دو ماشين با يکديگر با دوربين‌هاي فيلمبرداري سرعت بالا فيلمبرداري مي شوند و با سرعت پايين به طوري که چشم انسان قادر به ديدن آن باشد مجددا پخش مي شوند. اين مستند براي همه ي افرادي که به مستند‌هاي علمي علاقه دارند و از طرفي دوستار ديدن تصاوير با بالاترين کيفيت عالي HD هستند مناسب است. اين مستند به زبان انگليسي توليد شده است و فاقد زيرنويس فارسي و انگليسي است ولي تصاوير به قدري در اين مستند گويا هستند که شايد نيازي به صداها نباشد!
ش م : 155/21236
5 دي وي دي کامل
فروشنده: پارس دان
قيمت:9,800 تومان
خريد اينترنتي:براي خريد مجموعه مستند پيچش زمان – Time Warp Orginal ، پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی