نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1
گروه محصول :نرم افزار کامپيوتر >> امنيتي
وب سايت تخصصي فرين سافت در ادامه راه پرداختن به محصولات آموزشي و نرم افزاري تخصصي اقدام به ارائه نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1 در قالب 1 حلقه CD نموده است که لازم به ذکر است اين نرم افزار به هيچ وجه مشکلي از بابت Activation و غير Valid و غير Original بودن ندارد .


قاعده کلي جهان مجازي بدين صورت است که با ارائه هر سرويس مسائلي همچون سرعت بالا ، امنيت و بهينه سازي آن سرويس مطرح مي گردد .
يکي از رايج ترين خدماتي که در حال حاضر در تمام انواع شبکه ارائه مي گردد ؛ دسترسي به اينترنت مي باشد و طبق اصلي که در بالا ذکر گشت تمامي افراد مرتبط با استفاده از اينترنت از مديران سطح بالاي شبکه تا کارمندان سطح پايين خواهان امنيت داده ها ، مقابله با حملات هکري و سرعت بالاي اينترنت مي باشند .
به همين سبب شرکت مايکروسافت که يکه تاز ميدان شبکه است دست به ارائه نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition زده است ، نام ISA Server مخفف Internet Security And Acceleration Server مي باشد.
اساسا اين نرم افزار به منظور افزايش امنيت در ارتباطات اينترنتي و دسترسي سريعتر به شبکه وب طراحي و پياده سازي شده است
، به عيارت ديگر اين نرم افزار ک دروازه امنيتي است که شبکه را از دسترسي هکرها و کرمهاي مزاحم موجود که به طرق مختلف به شبکه دسترسي دارند.مصون ميدارد و اين کار را از طريق فيلتر کردن در سطحApplication و پاکتهاي داده انجام مي دهد .
ISA Server در محيط هايي با سيستم عامل هاي مختلف کار ميکند ، ولي در عين حال بيشترين بهره وري را در کار با سيستم عامل ويندوز دارد. در کنار امکانات موجود در سيستم عامل ويندوز از قبيلMicrosoft Active Directory و VPN) Virtual Private Network) و در اجتماع با آنها به کارايي بالاتر و مديريت بهتر در شبکه کمک مي کند Cache کردن يا به عبارتي ذخيره سازي دادها از طريق ISA Server و پاسخ دادن به درخواست هاي که دادهاي آنها در Web Cache موجود است.ترافيک در شبکه اينترنت را کاهش داده که اين امر باعث کاهش ازدحام در شبکه و افزايش ميزان پهناي باند براي پاسخ دهي بهتر به ديگر درخواست ها در شبکه مي گردد ISA Server دسترسي به شبکه را در موارد مختلف از قبيل زمان ، دسترسي کاربران ، نوع Application ها و.... محدود ميکند و اين کار کيفيت مديريت در شبکه را ارتقا مي دهد در نهايت ISA Server محصول قابل توجهي از سوي شرکت مايکروسافت است که در زمينه امنيت در شبکه ها ارائه گرديده است .گفتني است اين محصول بصورت Integrated با سرويس پک يک که به تازگي توسط مايکروسافت ارائه شده است , عرضه گرديده.

مشخصات اين محصول :
ارائه شده بر روي 1 حلقه CD
فروشنده: فروشگاه تخصصي شرکت فرين
قيمت:4,000 تومان
خريد اينترنتي:براي خريد نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1  ، پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی