دبی کار تفریح تجارت تحصیل اورجینال
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

دبي کار تفريح تجارت تحصيل اورجينال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
اورجينال ش م :89767/47874

امارت دبي با مساحت 3885 کيلومتر مربع بعد از ابوظبي، دومين امارت بزرگ کشور امارات متحده عربي مي باشد. شهر دبي که مرکز اين امارت مي باشد، در کنار خور دبي (يک ورودي آب از دريا به داخل خشکي) قرار دارد. اين شهر در اطراف اين خور گسترش يافته است ولي اکنون شهر در امتداد خط ساحلي و در جهت جنوب غربي به سمت ابوظبي در حال گسترش مي باشد. خور دبي با طولي برابر 15 کيلومتر تنها 500 متر عرض دارد. دو پل و يک تونل زير آبي ارتباط بين دو طرف خور را فراهم مي سازند. اين خور شهر را به دو بخش "ديره" در شمال و "بردبي" در جنوب تقسيم کرده است.

بخش بردبي شامل مناطق اُودمتا، ستوا، کرامه، جُميرا و اُم سقيم مي باشد و کمي دورتر در راه ابوظبي به منطقه جبل علي مي رسيم که جنوبي ترين بخش شهر مي باشد و به خاطر اسکله و منطقه آزاد تجاري واقع در آن معروف مي باشد. جاده‌اي که شهر را به ابوظبي و جبل علي وصل مي نمايد، جاده معروف شيخ زايد مي باشد. يک بزرگراه هشت بانده که در دو طرف آن، آسمان خراش‌هاي فراواني مشاهده مي شوند. بخش ديره نيز شامل منطقه القرهود در نزديکي فرودگاه و منطقه تازه توسعه يافته مدريف مي باشد

دبي در سال 1830 يک آبادي کوچک بود با ساکنيني که از راه ماهيگيري، استخراج مرواريد و کشاورزي در مقياسي کوچک امرار معاش مي کردند. در آن زمان، دبي توسط شاخه‌اي از قبيله بني ياس از وادي ليوا در جنوب، جايي که هم اکنون شهر ابوظبي قرار دارد، اداره مي شد. خانواده آل مکتوم که اکنون نوادگان آنها کشور را اداره مي کنند، رهبري اين قبيله را به عهده داشتند. تا سال 1800 تغيير خاصي در دبي بوجود نيامد تا اينکه شيخ مکتوم بن حشر آل مکتوم، حاکم وقت، معافيتهاي مالياتي را براي تجار خارجي وضع نمود و اين باعث گرديد تا تجار زيادي محل تجارت خود را از ايران و منطقه شارجه به دبي منتقل نمايند. بعدها انگليس يک خط کشتيراني بين دبي و هند و ساير بنادر مهم منطقه برقرار نمود.

دورنگري و روشنفکري حاکمان وقت باعث گرديد تا تجار ايراني و هندي زير بناي توسعه دبي را بعنوان مهمترين بازار تجاري منطقه فراهم نمايند. شيخ راشد بن سعيد آل مکتوم، پدر حاکم فعلي دبي، کمک شاياني به رشد اين شهر نمود و زمينه را براي جذب هر چه بيشتر تجار فراهم نمود. دبي به صورت يک مرکز تجاري مهم بخصوص در زمينه صادرات مجدد در آمد. دبي و ساير امارتها در سال 1892 در قيموميت انگليس قرار گرفتند. انگليس اين منطقه را بسيار مهم مي دانست و تلاش مي نمود تا جلو نفوذ ساير قدرت‌هاي وقت مانند روسيه و فرانسه را در اين نقطه از جهان بگيرد. بالاخره در سال 1968، انگليس خروج خود را از اين منطقه آغاز نمود و سعي نمود تا يک کشور واحد شامل بحرين، قطر و ساير قبايل منطقه تشکيل دهد اما اين طرح با جدا شدن بحرين و قطر و تشکيل اين دو کشور منتفي شد. ولي ساير امارتها در سال 1971 به يکديگر ملحق شده و کشور امارات متحده عربي را بوجود آوردند.

اين کشور از پيوستن امارتهاي ابوظبي، دبي، عجمان، فجيره، شارجه و اُم القوين و راس الخيمه تشکيل گرديد. با توافق حکام، هر امارت قسمتي از قدرت خود را براي اداره آن امارت حفظ مي نمود. شيخ زايد بن سلطان آل نهيان بعنوان رهبر اين کشور برگزيده شد که هنوز نيز اداره کشور را به عهده دارد. ابوظبي نيز بعنوان پايتخت برگزيده شد. با اکتشاف نفت در سال 1958در منطقه ابوظبي، اين کشور به يکي از ثروتمندتين کشورهاي منطقه تبديل شد. در سال 1966 در دبي نيز نفت کشف شد. اکتشاف نفت به پيشرفت و توسعه زيربناهاي اقتصادي و اجتماعي که از اصول اوليه جوامع مدرن مي باشد، کمک بسياري نمود. آموزش، بهداشت، توسعه جاده ها، خانه سازي و رفاه اجتماعي در تقدم قرار گرفتند. امتياز و اعتبار اين پيشرفتها را مي توان تا حد زيادي به حکام پيشين و فعلي دبي نسبت داد.

توريستها و... درسي دي هابطور کامل و بصورت دسته بندي شده قرار دارد. اين بسته شامل موارد زير ميباشد:

1. درباره دبي

2. نقشه دبي

3. تلفنهاي مورد نياز

4. اطلاعات لازم جهت سفر

5. تعطيلات رسمي

6. راهنماي شهر دبي

7. وضعيت اقتصاد

8. فرهنگ

9. تاريخ و جغرافيا

10. رستوران غذا و نوشيدني

11. فرودگاه بين المللي

12. راهها و جاده ها

13. معروفترين تورهاي يک روزه دبي

14. سيستم حمل و نقل

15. پارکها

16. مکانهاي تاريخي

17. موزه

18. برج العرب تنها هتل 7 ستاره دنيا

19. خور در دبي

20. مراکز خريد خاورميانه

21. بانک

22. وسايل ارتباط جمعي

23. تورهاي دبي

24. توريسم

25. دريافت اقامت امارات متحد

26. تفريحات ورزشي

27. خريد در دبي

28. شرکتهاي هواپيمايي

29. مشخصات و ادرس هتلها

30. اخذ اقامت

31. انواع ويزا

32. شارجه

33. سفارت

34. دانشگاه آمريکايي دبي

35. دانشگاه آمريکايي شارجه

36. دانشگاه Ejman

37. دانشگاه آزاد اسلامي

38. دانشگاههاي امارات

39. مرکز خريد وافي سيتي

40. شرايط صدور اجازه ورود به دبي

41. دانشگاه ولونگانگ در دبي

42. تور تاريخي

43. رستورانهاي ايراني

44. فستيوال

45. نکات مهم خريد

46. بازارها و مراکز خريد

47. سواحل دبي

48. تفريحات کودکان

49. توصيه‌هاي سفر

50. سفارتخانه ها و وزارتخانه‌هاي دولتي

51. عکسهاي زيبايي از هتلها، برجها و سواحل دبي

52. فيلمهاي زيبايي از مناطق ديدني دبي
فروشنده: سمير شاپ
قيمت:10,000 تومان
خريد اينترنتي:براي خريد دبي کار تفريح تجارت تحصيل اورجينال ، پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی