نرم افزار Autodesk Revit_اورجینال
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

نرم افزار Autodesk Revit_اورجينال
گروه محصول :نرم افزار کاربردي >> عمران و نقشه کشي
نرم افزار مهندسي Autodesk revit structure ابزاري فوق العاده و بسيار مفيد براي مهندسين عمران و معماري و به طور کلي افرادي است که به نحوي در پروژه هاي ساخت و ساز فعاليت دارند، اين نرم افزار داراي ابزارهاي دقيقي براي طراحي و ساخت سازه هاي کارآمدتر مي باشد. Autodesk revit structure با پشتيباني از جديدترين متدهاي ساخت و ساز و مدل سازي از طريق اطلاعات موجود درباره ساختمان (BIM) و همچنين اطلاعات مربوط به استقامت مصالح، ترکيب ساخت و ساز، روش هاي به روز معماري ساختمان و ارائه راه حل هاي نوين در زمينه بهينه سازي در استفاده از مواد درساخت، انرژي و ... به عنوان يک دستيار تخصصي مهندسين به شمار خواهد آمد.
اين نرم افزار به عنوان يک ابزار قدرتمند در کنار مهندسان قرار مي گيرد و در انجام امور محاسباتي مربوط به ساختمان نظير برآورد مصالح و ميزان مقاومت آن ها که يکي از اساسي ترين و مهمترين بخش هاي مربوط به ساخت و ساز است آن ها را ياري مي نمايد.
يکي از مهمترين کاربرد هاي اين نرم افزار ترکيب مصالح گوناگون و مختلف نظير تيرهاي آهني، انواع ستون هاي فلزي، انواع سيمان و شن با درجات مختلف و محاسبه مقاومت احتمالي آن هاست. اين ويژگي مهندسان و متخصصان گرامي را در کاهش خطاي محاسباتي مقاوت ساختمان بسيار ياري مي کند.
هدر رفتن انرژي از جمله ي مشکلاتي جدي براي هر ساختمان به شمار مي رود که با استفاده از روش ها درست و بهره وري صحيحح مي توان از آن جلوگيري نمود. يکي ديگر از کاربرد هاي اين نرم افزار محاسبه ي برودت و ميزان ارنرژي مورد نياز ساختمان مي باشد. همچنين منافذ و راه هاي هدر روي انرژي را بررسي مي کند و با ارائه راهکارهاي موجود کاربر را ياري مي کند. استقامت ساختمان از جمله فاکتورهايي است که اين روز ها بيش از پيش مورد بررسي قرار مي گيرد و علت آن را مي توان در بروز حوادث طبيعي مانند زلزله جستجو کرد. يکي از کاربردهاي اين نرم افزار قدرتمند چيدمان و مدل هاي مختلف اسکلت ساختمان مي باشد که بسته به نوع و موقعيت ساختمان، بهترين را به شما معرفي مي نمايد.

اورجينال

شماره مجوز: 155/89007
فروشنده: صفر سيصد و يازده دات کام
قيمت:4,000 تومان
خريد اينترنتي:براي خريد نرم افزار Autodesk Revit_اورجينال ، پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی