بازی فوتبال pes2013
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
بازی فوتبال pes2013
گروه محصول :بازی سرگرمی >> راهبردی
پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی PES 2013 منتشر شد !

هم اکنون سفارش دهید تا اولین نفری باشید که این بازی را تجربه میکند


امسال شرکت کونامی زودتر دست به کار شده و جدیدترین نسخه از سری بازی های فوتبال Pro Evolution Soccer معروف PES 2013 را با شخصیت اصلی کریس رونالود وارد بازار خواهد کرد.در PES 2013 تغییرات زیادی انجام شده است از جمله آن می توان به تغییرات فیزیکی و گرافیکی بازی و همچنین به کنترل کامل بر روی‌بازی، خصوصیات بازیکنان و هوش مصنوعی تعاملی حرفه‌ای اشاره کرد.



در PES 2013 همانند دو شماره گذشته، شاهد تمرکز بیشتری برو روی دستی و غیرخودکار شدن حرکت‌ها در طول بازی خواهیم بود. در این عنوان هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط بازیباز انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار بازیباز هیجان بازی را بلاتر می‌برد.



خصوصیات و قابلیت‌های فردی بازیکن‌ها و دروازه‌بان‌های معروف هم در بازی به‌طرز محسوسی قابل تشخیص خواهد بود، از نحوه حرکت و استایل بازی آنها گرفته تا خصوصیات ظاهری و خوشحالی بعد از گل.

پیشرفت هوش مصنوعی بازی علاوه بر بازیکنان، در حفظ تعادل بازی، دقت تاکتیکی و سازمان‌دهی تیم‌ها و واکنش دروازه‌بان‌ها هم تاثیر قابل توجهی گذاشته است.

البته به زودی نسخه اولیه و محدود قابل بازی کردن این سری منتشر خواهد شد.



سیستم مورد نیاز این بازی برای PC :

System: XP , Vista and Windows 7
CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor
RAM : 1 GB or more
Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000
SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
DIRECT X : Direct X 9.0 or more
RESOLUTION : 800×۶۰۰ or more

111 خرید پستی بازی pes2013

هم اکنون سفارش دهید تا اولین نفری باشید که این بازی را تجربه میکند

در دو عدد دی وی دی
فروش آغازشد!!!

PES 2013 در قسمت های مختلفی متحول شده است. حالت پاسکاری بازیکنان بسیار بهتر شده ، دریبل ها و حرکات تکنیکی از دیگر حالت خشکی قدیم را ندارند و راحت تر می توان کارهای تکنیکی را انجام داد. با استفاده از سیستم جدید Player ID قدرت بازیکنان حرفه ای فوق العاده افزایش خواهد یافت چراکه با بازیکنانی نظیر رونالدو و اینیستا بهتر از گذشته می توانند دفاع حریف را سردرگم کنند.
هوش مصنوعی به شدت تقویت شده و کنترل کامل پاس ها و شوت ها در اختیار کاربران قرار می گیرد تا به آن صورتی که می پسندند بازیکنان را کنترل و مدیریت کنند. کنترل کامل بازیکنان کمک زیادی می کند تا روح واقعی فوتبال در یک بازی ورزشی دمیده شود و PES 2013 با گنجاندن این قابلیت هیجان یک فوتبال واقعی را به طرفدارانش هدیه می دهد. به سبب شبیه سازی حرکات مختلف بازیکنان معروف که بیش از ۵۰ نفر هم هستند تمامی عملکردهای این بازیکنان در زمین مسابقه نزدیک به آن چیزی است که در واقعیت انجام می دهند.

121 خرید پستی بازی pes2013
در PES 2013 گرافیک بازی تغییر زیادی نداشته اما به وسطه طراحی هرچه بهتر کاراکترها ، ورزشگاه ، زمین مسابقه و بسیاری موارد دیگر می توان بازی را واقع گرایانه تر از قبل مشاهده نمود. تقریبا تمامی تیم ها و باشگاه های نسخه ی ۲۰۱۲ لایسنس این نسخه را هم دریافت کرده تا کاربر در انتخاب تیم مورد علاقه هم دچار مشکل نشود. جالب است که ورزشگاه های زیادی هم در این نسخه گنجانده شده است که طراحی آن ها کاملا براساس واقعیات می باشد. با توجه به این تغییرات چشمگیر و وعده هایی که Konami داده به نظر می رسد که PES 2013 بتواند مانند نسخه ی قبلی بازهم مراحل رشد را طی کرده و جز محبوب ترین سری از بازی های PES قرار گیرد.

بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. در حقیقت PES و Fifa امروزه به عنوان سردمداران بازی های رایانه ای در ژانر ورزشی هستند و PES هم به سبب طراحی متفاوتش توانسته جز محبوب ترین ها باشد و البته جز بازی هایی است که در اکثر کلوب های بازی های رایانه ای جز پرطرفردارترین هاست و حالا نسخه ۲۰۱۳ از این بازی جذاب با انبوهی از ویژگی های جدید منتشر شده است. این نسخه کاملترین نسخه در حال حاضر در بازار میباشد

بازی بصورت اوریجینال میباشد

شماره مجوز:۹۱/۹۶۰/م ن
فروشنده: می شاپ2
قیمت:6,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بازی فوتبال pes2013 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروش اینترنتی بازی,بازی های کامپیوتری جدید,بازی انلاین فلش,بازی های جدید کامپیوتری,اموزش شعبده بازی,دانلو بازی کامپیوتری,دانلود بازی جدید کامپیوتر,دانلود بازی انلاین,بازی xbox 360,بازی های جدید کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی