مجموعه طرح های لایه باز شرکت corporate cultural مخصوص طراحان حرفه ای
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
مجموعه طرح های لایه باز شرکت corporate cultural مخصوص طراحان حرفه ای
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> انیمیشن و گرافیک
این مجموعه یکی از جدیدترین مجموعه های منتشر شده در سال ۲۰۱۰ می باشد و یکی از بهترین و زیباترین مجموعه های منتشر شده در دسته فایل های لایه باز فتوشاپ (PSD) می باشد. با رزولیشن 300 پیکسل به بالا و ابعاد 80 سانتیمتر به بالا . در این مجموعه طیف گسترده ای از موضوعات مختلف و متنوع قرار داده شده است که شامل 20 عدد دی وی دی می باشد .

با بسته بندی مخصوص و ماندگار

فایل های موجود در این مجموعه از سبکی بسیار زیبا و فوق العاده بهره میبرند .

این طرح ها برای امور طراحی و گرافیک نظیر کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت ، بنر ، کاور و بیلبورد های تبلیغاتی بسیار عالی به شمار خواهند رفت. مجموعه کورپوریت کالچر توسط کمپانی ژاپنی “چاینینگ کریتیوز” تهیه و در آپریل سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار عرضه گردید. این محصول پس از چند ماه به سرعت جای خود را در بین هوادارن، طراحان و گرافیست ها باز کرد به گونه ای که به بازار طراحی های اروپایی راه پیدا کرد و در آن جا نیز با استقبال بسیار خوب و شگفت انگیز طراحان اروپایی مواجه گردید .

شامل 20 عدد دی وی دی می باشد .
فروشنده: شهر خرید
قیمت:29,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه طرح های لایه باز شرکت corporate cultural مخصوص طراحان حرفه ای ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی