آموزش ساخت هواپیمای کاغذی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
آموزش ساخت هواپیمای کاغذی
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> متفرقه
یادش به خیر زمانی که همه ما سالهای ابتدایی را پشت سر میگذاشتیم و چیزی را هم که خیلی دوست داشتیم ساختن هواپیما و موشک کاغذی بود .....
احتمالا دوستان عزیز اطلاع داشته باشند که Origami ( یا ساخت شکلهای زیبای کاغذی ) از هنرهای قدیمی شرق آسیا و خصوصا ژاپن به شما میرود و یکی از گرایشهای بسیار جالب اوریگامی نیز ساخت وسایل پرنده کاغذی میباشد که در کل دنیا مورد توجه فراوان قرار دارد و البته غیر موشکهای کاغذی قدیمی ما ، روشهای پیشرفته ای نیز جهت ساخت آنها ابداع گردیده است .

همه ساله مسابقاتی در رشته های مختلف هواپیماهای کاغذی برگزار میگردد که طی آن هواپیماهای برنده در چند کلاس مشخص میگردند که عبارتند از بزرگترین، کوچکترین ، زیباترین و از همه مهمترین دارای بیشترین زمان پرواز . فوت و فن ساخت این هواپیماها اکثرا پیچیده بوده و گاه حتی کاغذ مورد استفاده در ساخت آنها نیز اختصاصی میباشد .

اینک کتاب الکترونیکی طریقه ساخت هواپیماهای قابل پرواز کاغذی تقدیم عزیزان میگردد که امید است مورد توجه قرار گیرد .
نام : How to Make Origami Airplanes That Fly
ناشر : Dover Publications
تاریخ انتشار : 1992
زبان : English
صفحه : 96
فرمت : PDF
فروشنده: هنر باران
قیمت:3,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش ساخت هواپیمای کاغذی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ساخت کاردستی هواپیما,روش ساخت هواپیمای مدل,ساخت بال هواپیما,طریقه ساخت هواپیما,مستند ساخت هواپیما,گلایدر مدل,نقشه ساخت هواپیما مدل,مراحل ساخت هواپیما,نقشه ساخت هواپیمای مدل,ساخت هواپیما کنترلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی