تشک ماساژور و گرم کننده
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
تشک ماساژور و گرم کننده
گروه محصول :لوازم خانه >> آشپزخانه
این تشک ماساژور تاشو بوده و بسیار سبک و قابل حمل می باشد لذا در هر مکان و هر زمان قابل استفاده می باشد.تشک ماساژور دارای 9 موتور ویبره (2 موتور برای گردن،4 موتور برای پشت کمر،3 موتور برای پشت ران) می باشد.همچنین این روکش تخت ماساژور دارای هیتر (گرم کننده) در ناحیه انتهای کمر می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را فعال کنید جنس این روکش تخت ماساژور از جنس بسیار مرغوب و نرم می باشد که احساس راحتی به شما دست خواهد داد.



قابلیتهای ریموت کنترل تخت ماساژور:
تنظیم سرعت لرزش موتورها
تنظیم ماساژ برای نقاط گردن ، پشت ، دور کمر و ران ها
تنظیم حالتهای ماساژ برای مالیدن ، ضربه زدن ، غلتیدن ، گرم کردن و همه ی حالتها
دارای لامپ های LED برای نشان دادن نقاط در حال ماساژ



رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ،آرامش در بدن و شل کردن عضلات پشت،سرعت بخشیدن به فرایند خون رسانی،تمدد اعصاب در هنگام استراحت،گرم کردن پشت بدن در فصل زمستان توسط هیتر دستگاه از کارایی های این وسیله پرمنفعت می باشد.
فروشنده: حجره
قیمت:120,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تشک ماساژور و گرم کننده ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


صندلي ماساژور,ماساژور صندلی ماشین,ماساژور بدن,انواع ماساژور,فروش اینترنتی ماساژور,قیمت صندلی ماساژور,دستگاه ماساژور صورت,ماساژر,ماساژور صورت شاندرمن,ماساژور لاغری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی