مجموعه من و داداشم
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
مجموعه من و داداشم
گروه محصول :کتاب و مجله >> کودکان
حق با بچه ی اول است!
•برای 3 تا 7 ساله ها با کمک اولیا، و برای 8 تا 11 ساله ها
•تولد نوزاد جدید و عکس العمل بچه ی اول، مشکل خانواده های جوان
•بچه ی اول چگونه می تواند با نوزاد کنار بیاید: وقت بارداری، در سفر، در خانه و ...
این مجموعه شامل کتابهای :
روزی که رفتیم سفر!
داداش کوچولوی خرابکار!

تو مریضی، من دکتر!

بچه بگیر بخواب!

بیا آشپزی کنیم!

بیا جشن تولد بگیریم!

من معلم، تو شاگرد!

یه بچه دیگه؟ چه با مزه!

پوشک دیگه بسه!

نویسنده: فانی جولی
تصویرگر: رز کپدویلا
مترجم: مرجان حجازی فر
گروه سنی: ب و ج
قطع: خشتی
تعداد صفحات: 48
شابک: 8-55-7369-964-978
فروشنده: کودک بوک
قیمت:16,100 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه من و داداشم ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی